Spelregelbewijs

Voor aanvang van het seizoen 2023/2024 moeten spelers verplicht het spelregelbewijs halen. De invoering van het spelregelbewijs is één van de maatregelen uit het actieplan “Tegen geweld, voor sportiviteit”.

Een spelregelbewijs voor alle (jeugd)spelers in Nederland maakt voetballers van jongs af aan vertrouwd met de regels en geeft hen meer inzicht in – én begrip voor – beslissingen van de scheidsrechter. Het kennen van de regels zorgt voor een sportiever spel, waarbij het juist toepassen van de regels er ook nog eens voor zorgt dat je als team meer kans maakt om te winnen.

Alle leden die in 2004 geboren zijn hebben al enige maanden geleden bericht gehad en een activatiecode ontvangen om dit spelregelbewijs te gaan halen. Helaas zijn er nog veel spelers en speelsters die dit nog niet behaald hebben of er zelfs nog niet aan begonnen zijn.

Voor de KNVB én dus ook S.V. Zandvoort is deze maatregel een serieuze zaak.
Indien het spelregelbewijs niet tijdig gehaald wordt dan mag je NIET voetballen.

Voetbalmasterz
Op de website van de Voetbalmasterz en met je activatiecode vinden jullie alle informatie over het spelregelbewijs, uitleg van de spelregels en een groot aantal leuke oefentoetsen per spelsituatie. Iedereen kan hier gaan oefenen. Ga dit doen want voor dat je het weet begint het nieuwe seizoen weer en moeten de spelers en speelsters geboren in het jaar 2002 het KNVB spelregelbewijs gehaald hebben.

Geen email ontvangen of de inlogcode kwijt?
Indien je geen mail hebt ontvangen, heeft dat hoogstwaarschijnlijk te maken met het orgineel aangemaakte lidmaatschap, waar het emailadres wellicht nog op een ouder staat of wellicht niet meer in gebruik is.
Stuur even een mailtje naar de jeugdcommissie (vermeld dan ook het emailadres wat in gebruik is). ([email protected]).

Op dit moment dienen de volgende spelers en speelsters het spelregelbewijs te behalen voor seizoen 2023/2024:

• Sam Abolfazi Arablooyosefi
  • Sebastian Harteveld