Accomodatie

S.V. Zandvoort is gehuisvest op het prachtige sportcomplex Duintjesveld. Te midden van de duinen, het nabijgelegen circuitpark Zandvoort en het strand is dit een hele mooie locatie.

Sportpark Duintjesveld
Sportpark Duintjesveld bestaat uit 4 velden en een intrapveldje. Veld 1 is het hoofdveld en voorzien van kunstgras. De overige velden (2, 3 en 4) zijn grasvelden.
Het hoofdveld beschikt verder over een overdekte tribune met lichtinstallatie en een electronisch scorebord.

Parkeren
Het parkeerterrein biedt plaats aan ongeveer 100 auto's. Het is per 1 juli 2023 betaald parkeren voor inwoners van buiten Zandvoort  De eerste 4 uur is het tarief 1 euro per uur, daarna geldt het tarief van 1,50 euro per uur. Tevens zijn er invalide parkeerplaatsen beschikbaar.

Clubgebouw
Het clubgebouw is opgebouwd uit twee delen. De bovenste verdieping bestaat uit een kantine met bar, bestuurskamer en wedstrijdsecretariaat. De begane grond bestaat uit een verzorgingsruimte, 12 kleedkamers, 2 scheidsrechterskamers, een materiaalruimte en een wasruimte.
De kantine heeft naast een bordes ook een terras aan de achterzijde waar bij mooi weer heerlijk gezeten kan worden.

Speeltuin
Tussen het hoofdveld en de kantine is een speeltuin ingericht met diverse speeltoestellen. Deze speeltuin wordt op wedstrijd- en trainingsdagen druk bezocht door kinderen.

Rolstoeltoegankelijk
Kantine en terrein zijn rolstoeltoegankelijk

Joop Paap tribune
Op 10 september 2016, tijdens het 75 jarig bestaan van S.V. Zandvoort, is de hoofdtribune bij veld 1 vernoemd naar Joop Paap.