Speler van het jaar

De Zeerover speler van het jaar 2022-2023      KLIK HIER VOOR DE (TUSSEN)-STAND sponsored by "de Zeerover" en MUTA
zeerover5-b.png

De spelers van het 1ste elftal van S.V. Zandvoort strijden iedere competitiewedstrijd gedurende het seizoen om de titel "Speler van het jaar".  De winnaar krijgt natuurlijk de eeuwige roem, een vermelding op de website en een bon ter waarde van 150 euro.

Hoe kan een speler nu 'Speler van het jaar worden'?
3 leden van de staf en een vaste toeschouwer maken per wedstrijd een top 3.
De nummer 1 krijgt 5 punten
De nummer 2 krijgt 3 punten
De nummer 3 krijgt 1 punt.
Dit zal iedere competitiewedstrijd gedurende het seizoen 2019-2020 gedaan worden.

Hoe wordt zoiets nu bepaald?
De bedoeling van deze verkiezing is het stimuleren van spelers en het betrekken van supporters bij het eerste elftal. Deze beoordelingen zijn puur op basis van wat de beoordelaars opmerken tijdens de wedstrijd. Dit staat los van tactische besluitvormingen. Meningen zijn altijd divers, voetbal is nu eenmaal niet in exacte cijfers uit te drukken. Het zorgt er in ieder geval voor dat we over voetbal binnen S.V. Zandvoort met elkaar gaan praten en dat is voor dan pure winst.

De scores zullen wekelijks op de website gepubliceerd worden, zodat iedereen kan zien hoe de ranglijst zich ontwikkelt. Na de laatste competitiewedstrijd wordt de speler van het jaar bekend gemaakt en zal de bijbehorende prijs uitgereikt worden.